poniedziałek, 7 października 2013

Hi Autumn

Dzisiejsza stylizacja zrobiona dosyć spontanicznie. Ze względu na to, że pogoda nam dziś sprzyjała, postanowiłam założyć ciepły brązowy sweterek w paski, skórzaną spódniczkę, czarne botki na obcasie, płaszczyk oraz dodałam do tego proste dodatki jakimi są 2 czarne bransoletki. Nie obiecuję, że posty będą często, ze względu na ilość nauki, jednak postaram się robić to jak najczęściej :) Na koniec wielkie dzięki dla Ani, za pomoc w założeniu bloga ! http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

Mam nadzieję, że się podoba! ♥









sweterek- H&M, spódniczka- Bershka, buty- Pull&Bear, torebka- allegro, bransoletki- Karwia(stoisko)

6 komentarzy:

  1. śliczna <3 jesteś odważna widać po zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja :)
    jesteś bardzo ładna ;)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    jest u mnie mały konkursik, może cię zaciekawi? ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niesamowicie!!! podziwiam Cię. ja mając lat 15 ubierałam się kiczowato. Nie pamiętam czy była wtedy taka moda, czy po prostu ja byłam bezguściem, ale na pewno nie wyglądałam tak olśniewająco jak Ty w swoim wieku! zapraszam do mnie http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie połączenie pasków i skóry :> <33 , mam podobną torebkę :3+ obserwuję

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. najs najs Karolcia! :*

    http://stylish-teens-by-bugajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń